BOAG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
BOAG

Skriv indlæg eller lav sjove finurligheder her på dette forum
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 2.x Bordfodbold konkurence!

Go down 
+6
Holme
Rask
David
Joakim
Rasmussen
T-Romborg
10 deltagere
ForfatterBesked
T-Romborg




Antal indlæg : 54
Age : 34
Localisation : Simon's køkken
Registration date : 17/05/07

2.x Bordfodbold konkurence! Empty
IndlægEmne: 2.x Bordfodbold konkurence!   2.x Bordfodbold konkurence! Icon_minitimeFre Aug 17, 2007 8:03 pm

Da vi (David) nu har fået et eksklusivt klenodje, åbner det helt nye og gratis muligheder!

Jeg synes det er på tide at vi finder 2.x's absolutte bordfodbold Champs!

Vi kan enten lave en knockout turneringsplan, men jeg synes det ville være federe med en "liga" hvor alle hold spiller mod hinanden 3-4 gange.

Mht. hold synes jeg selv man må vælge hvem man vi spille sammen med, men der er jo også mulighed for at trække lod or so

Og så kunne alle hold jo smide en 5'er eller en 10'er i en pulje som blev brugt til en kasse øl ( Eller sodavand til David Crying or Very sad ) til the grand champi'on

Thougts Very Happy ?
Tilbage til toppen Go down
Rasmussen




Antal indlæg : 31
Age : 34
Localisation : IRL
Registration date : 17/05/07

2.x Bordfodbold konkurence! Empty
IndlægEmne: Sv: 2.x Bordfodbold konkurence!   2.x Bordfodbold konkurence! Icon_minitimeFre Aug 17, 2007 9:06 pm

helt enig! Laughing jeg kommer bare til at få et problem med at skulle sige nej til alle dem der vil være sammen med mig.. Cool jeez!
Tilbage til toppen Go down
Joakim




Antal indlæg : 98
Age : 34
Localisation : Forreste række i kemi lokalet
Registration date : 17/05/07

2.x Bordfodbold konkurence! Empty
IndlægEmne: Sv: 2.x Bordfodbold konkurence!   2.x Bordfodbold konkurence! Icon_minitimeFre Aug 17, 2007 10:38 pm

*cough*
...

Hva med et gruppe spil og knockout bagefter ? ^^ kommer selvfølgelig an på hvor mange hold vi får Very Happy
Tilbage til toppen Go down
David

David


Antal indlæg : 157
Age : 34
Localisation : Voting for Pedro
Registration date : 18/05/07

2.x Bordfodbold konkurence! Empty
IndlægEmne: Sv: 2.x Bordfodbold konkurence!   2.x Bordfodbold konkurence! Icon_minitimeLør Aug 18, 2007 12:20 am

Husk på dette... betaler kun for spil jeg selv er med til Twisted Evil
Tilbage til toppen Go down
Rask

Rask


Antal indlæg : 29
Age : 35
Localisation : Jeg har da aldrig kendt mage (det var lige godt groft)
Registration date : 18/05/07

2.x Bordfodbold konkurence! Empty
IndlægEmne: Sv: 2.x Bordfodbold konkurence!   2.x Bordfodbold konkurence! Icon_minitimeLør Aug 18, 2007 1:07 am

fint så stjæler vi resten fra dig... jeg er selvfølgelig fresh!
Tilbage til toppen Go down
Holme

Holme


Antal indlæg : 75
Age : 33
Localisation : siddende på forest række i tysk med hånden oppe.
Registration date : 17/05/07

2.x Bordfodbold konkurence! Empty
IndlægEmne: Sv: 2.x Bordfodbold konkurence!   2.x Bordfodbold konkurence! Icon_minitimeTirs Aug 21, 2007 1:46 pm

Jeg er faneme osse frisk, lyder sgu nice. Hva med en dag når vi har tidligt fri?
Tilbage til toppen Go down
Joakim




Antal indlæg : 98
Age : 34
Localisation : Forreste række i kemi lokalet
Registration date : 17/05/07

2.x Bordfodbold konkurence! Empty
IndlægEmne: Sv: 2.x Bordfodbold konkurence!   2.x Bordfodbold konkurence! Icon_minitimeTirs Aug 21, 2007 9:03 pm

Er det ikke mere en sæson? der strækker sig over et længere stykke tid... i hvert fald hvis vi skal have gruppe spil og alt muligt Very Happy knock-out delen kan vel blive i løbet af en dag så Smile
Tilbage til toppen Go down
Holme

Holme


Antal indlæg : 75
Age : 33
Localisation : siddende på forest række i tysk med hånden oppe.
Registration date : 17/05/07

2.x Bordfodbold konkurence! Empty
IndlægEmne: Sv: 2.x Bordfodbold konkurence!   2.x Bordfodbold konkurence! Icon_minitimeOns Aug 22, 2007 6:25 pm

Kunne osse være nice =D, så kan man træne under vejs i turneringen Razz
Tilbage til toppen Go down
..,Storm,..

..,Storm,..


Antal indlæg : 21
Age : 33
Localisation : Danmark??!
Registration date : 21/05/07

2.x Bordfodbold konkurence! Empty
IndlægEmne: Sv: 2.x Bordfodbold konkurence!   2.x Bordfodbold konkurence! Icon_minitimeSøn Aug 26, 2007 11:52 pm

Rasmussen skrev:
helt enig! Laughing jeg kommer bare til at få et problem med at skulle sige nej til alle dem der vil være sammen med mig.. Cool jeez!

lol!
Tilbage til toppen Go down
Holme

Holme


Antal indlæg : 75
Age : 33
Localisation : siddende på forest række i tysk med hånden oppe.
Registration date : 17/05/07

2.x Bordfodbold konkurence! Empty
IndlægEmne: Sv: 2.x Bordfodbold konkurence!   2.x Bordfodbold konkurence! Icon_minitimeOns Aug 29, 2007 7:34 pm

Angående tourneringen, må vi finde ud af om david er parat til at bruge nøglen til kampene. Er du det david?
Tilbage til toppen Go down
T-Romborg




Antal indlæg : 54
Age : 34
Localisation : Simon's køkken
Registration date : 17/05/07

2.x Bordfodbold konkurence! Empty
IndlægEmne: Sv: 2.x Bordfodbold konkurence!   2.x Bordfodbold konkurence! Icon_minitimeOns Aug 29, 2007 11:53 pm

Tror jeg ikke han er, da han kun vil/må bruge den på spil han selv er med i Mad Evil or Very Mad scratch Exclamation Question

Så hvis vi skal gøre det må vi hoste op med en helvedes masse to-kroner ^^
Tilbage til toppen Go down
Holme

Holme


Antal indlæg : 75
Age : 33
Localisation : siddende på forest række i tysk med hånden oppe.
Registration date : 17/05/07

2.x Bordfodbold konkurence! Empty
IndlægEmne: Sv: 2.x Bordfodbold konkurence!   2.x Bordfodbold konkurence! Icon_minitimeTors Aug 30, 2007 6:18 pm

Så må vi gøre det fair, vi må finde ud a hvem. som er med og hvor mange kampe der skal spilles. Og så skal alle betale lige meget.
Tilbage til toppen Go down
KniQ
Admin
KniQ


Antal indlæg : 149
Age : 34
Localisation : I bukserne på Sonja..
Registration date : 17/05/07

2.x Bordfodbold konkurence! Empty
IndlægEmne: Sv: 2.x Bordfodbold konkurence!   2.x Bordfodbold konkurence! Icon_minitimeFre Aug 31, 2007 8:12 pm

Troede at den nøgle var grunden til hele den her ståhej? Det står der i hvert fald i det første indlæg.. Altså, at nøglen åbner for gratis muligheder. Så hvis vi lavede den turnering efter skole en dag er der vel ikk nogen der ka blive sure over at David bruger nøglen til alle spillene? confused
Tilbage til toppen Go down
https://gaardenx.danskforum.net
Rasmussen




Antal indlæg : 31
Age : 34
Localisation : IRL
Registration date : 17/05/07

2.x Bordfodbold konkurence! Empty
IndlægEmne: Sv: 2.x Bordfodbold konkurence!   2.x Bordfodbold konkurence! Icon_minitimeFre Aug 31, 2007 9:45 pm

KniQ skrev:
Troede at den nøgle var grunden til hele den her ståhej? Det står der i hvert fald i det første indlæg.. Altså, at nøglen åbner for gratis muligheder. Så hvis vi lavede den turnering efter skole en dag er der vel ikk nogen der ka blive sure over at David bruger nøglen til alle spillene? confused

jo! jeg sladrer Suspect
Tilbage til toppen Go down
David

David


Antal indlæg : 157
Age : 34
Localisation : Voting for Pedro
Registration date : 18/05/07

2.x Bordfodbold konkurence! Empty
IndlægEmne: Sv: 2.x Bordfodbold konkurence!   2.x Bordfodbold konkurence! Icon_minitimeTors Sep 06, 2007 12:51 am

Hvis vi gør det efter skole... hvor næsten alle andre er gået hjem kan det laden sig gøre... ellers er der for mange der får ondt i tarmen... og det skal btw gøres lidt tys tys
Tilbage til toppen Go down
Holme

Holme


Antal indlæg : 75
Age : 33
Localisation : siddende på forest række i tysk med hånden oppe.
Registration date : 17/05/07

2.x Bordfodbold konkurence! Empty
IndlægEmne: Sv: 2.x Bordfodbold konkurence!   2.x Bordfodbold konkurence! Icon_minitimeTors Sep 06, 2007 6:45 pm

Yirh!!!!! super nice, lad os finde en dag så. Lad planlægningen begynde ang. hvem der spiller med hvem
Tilbage til toppen Go down
Skov

Skov


Antal indlæg : 22
Age : 35
Localisation : Godt placeret i en god stol med en gang fodbold på skærmen og en kold øl i hånden
Registration date : 18/05/07

2.x Bordfodbold konkurence! Empty
IndlægEmne: Sv: 2.x Bordfodbold konkurence!   2.x Bordfodbold konkurence! Icon_minitimeLør Sep 08, 2007 1:54 pm

Jeg vælger the champ "Niels the wall" (døbt af Hjorth) som makker! king
Tilbage til toppen Go down
Niels




Antal indlæg : 5
Age : 34
Localisation : El mundo
Registration date : 22/05/07

2.x Bordfodbold konkurence! Empty
IndlægEmne: Sv: 2.x Bordfodbold konkurence!   2.x Bordfodbold konkurence! Icon_minitimeTirs Sep 11, 2007 6:14 pm

Niels the wall deltager naturligvis gerne op i bordfodboldturnering Very Happy
Tilbage til toppen Go down
..,Storm,..

..,Storm,..


Antal indlæg : 21
Age : 33
Localisation : Danmark??!
Registration date : 21/05/07

2.x Bordfodbold konkurence! Empty
IndlægEmne: Sv: 2.x Bordfodbold konkurence!   2.x Bordfodbold konkurence! Icon_minitimeTirs Sep 11, 2007 11:05 pm

Blir måske lidt svært at få alle til at blive efter skole den samme dag, så vi kunne også bare overveje at lave en oversigt og så kan vi jo tage kampene, sådan lidt hen af vejen?
Tilbage til toppen Go down
David

David


Antal indlæg : 157
Age : 34
Localisation : Voting for Pedro
Registration date : 18/05/07

2.x Bordfodbold konkurence! Empty
IndlægEmne: Sv: 2.x Bordfodbold konkurence!   2.x Bordfodbold konkurence! Icon_minitimeTirs Sep 11, 2007 11:48 pm

det er i orden med mig, så længe jeg ikke er makker med holme.

Skal vi ikke bare vedtage storms forslag så?
Så kan vi beynde på en turnerings plan og komme videre fra det her lettere døde stadie... bounce
Tilbage til toppen Go down
Holme

Holme


Antal indlæg : 75
Age : 33
Localisation : siddende på forest række i tysk med hånden oppe.
Registration date : 17/05/07

2.x Bordfodbold konkurence! Empty
IndlægEmne: Sv: 2.x Bordfodbold konkurence!   2.x Bordfodbold konkurence! Icon_minitimeOns Sep 12, 2007 7:07 pm

:'( du skuffer mig david
Tilbage til toppen Go down
Joakim




Antal indlæg : 98
Age : 34
Localisation : Forreste række i kemi lokalet
Registration date : 17/05/07

2.x Bordfodbold konkurence! Empty
IndlægEmne: Sv: 2.x Bordfodbold konkurence!   2.x Bordfodbold konkurence! Icon_minitimeTors Sep 20, 2007 6:48 pm

okey, team up guys Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





2.x Bordfodbold konkurence! Empty
IndlægEmne: Sv: 2.x Bordfodbold konkurence!   2.x Bordfodbold konkurence! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
2.x Bordfodbold konkurence!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
BOAG :: Privat-
Gå til: