BOAG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
BOAG

Skriv indlæg eller lav sjove finurligheder her på dette forum
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 x-tur + fest (nogen der sagde NICE!!!??)

Go down 
+2
KniQ
David
6 deltagere
ForfatterBesked
David

David


Antal indlæg : 157
Age : 34
Localisation : Voting for Pedro
Registration date : 18/05/07

x-tur + fest (nogen der sagde NICE!!!??) Empty
IndlægEmne: x-tur + fest (nogen der sagde NICE!!!??)   x-tur + fest (nogen der sagde NICE!!!??) Icon_minitimeTirs Okt 09, 2007 8:52 pm

Jeg syntes da det andet forum er noget crap (no offence Mark men det her er bedre) at vi skal skrive om x-turen i dette forum.

Så fire away med forslag til aktiviteter (ølstaffet ftw!!!) locations, dato og andre praktiske ting.

Personligt syntes jeg at vi skal holde det et sted der IKKE er for tæt på skolen, og der hvor folk bor, men ligger lidt længere væk så man ikke lige kan smutte hjem og sove eller sådan noget... så ender det nemlig med at de ansvarlige står med lorten når det gælder oprydning ovs.



Til x-festen syntes jeg at vi bare skal finde det billigste og nærmeste fælles-hus og få gang i det... Det er noget jeg personligt syntes skal være stablet på benene inden jul... ellers kommer det for tæt på x-turen.
og så kunne det da også bare være super nice med en x-fest snarest muligt... så kan man jo altid holde en til Razz
Tilbage til toppen Go down
KniQ
Admin
KniQ


Antal indlæg : 149
Age : 33
Localisation : I bukserne på Sonja..
Registration date : 17/05/07

x-tur + fest (nogen der sagde NICE!!!??) Empty
IndlægEmne: Sv: x-tur + fest (nogen der sagde NICE!!!??)   x-tur + fest (nogen der sagde NICE!!!??) Icon_minitimeTirs Okt 09, 2007 9:14 pm

Jeg stemmer for fest i efterårsferien!
Tilbage til toppen Go down
https://gaardenx.danskforum.net
Holme

Holme


Antal indlæg : 75
Age : 33
Localisation : siddende på forest række i tysk med hånden oppe.
Registration date : 17/05/07

x-tur + fest (nogen der sagde NICE!!!??) Empty
IndlægEmne: Sv: x-tur + fest (nogen der sagde NICE!!!??)   x-tur + fest (nogen der sagde NICE!!!??) Icon_minitimeTirs Okt 09, 2007 9:15 pm

Jeg synes vi skal komme med en masse forslag til vores X-tur ( å lå lå lå lå )i vores forum, fx. ting vi vil ha gjort bedre end sidste år. Eller ting, som helt klart skal gøres på samme måde .
Hvis nogen kender en god hytte, hvor der er plads til mange + mulighed for at spille høj musik.
Forslag til forskellige "lege" som vi kan udøve .
Tilbage til toppen Go down
Holme

Holme


Antal indlæg : 75
Age : 33
Localisation : siddende på forest række i tysk med hånden oppe.
Registration date : 17/05/07

x-tur + fest (nogen der sagde NICE!!!??) Empty
IndlægEmne: Sv: x-tur + fest (nogen der sagde NICE!!!??)   x-tur + fest (nogen der sagde NICE!!!??) Icon_minitimeTirs Okt 09, 2007 10:35 pm

Jeg er frisk på en fest i efterårs ferien, ( som så mange andre). Det kræver bare at vi har en volunteer til at skaffe et party place, da jeg ikke har mulighed for det, ( ved godt at det er at kaste bolden videre, men kan selv ikke skaffe nogen steder).
Tilbage til toppen Go down
katrine

katrine


Antal indlæg : 14
Age : 33
Localisation : Nærmest kagen
Registration date : 17/05/07

x-tur + fest (nogen der sagde NICE!!!??) Empty
IndlægEmne: Sv: x-tur + fest (nogen der sagde NICE!!!??)   x-tur + fest (nogen der sagde NICE!!!??) Icon_minitimeOns Okt 10, 2007 4:03 pm

Vi har på det andet forum snakket om at leje jonstrupfælleshus men det bliver nok lidt moneter fra hver person - vi snakker en 100mand.
Jeg stemmer for at det skal være en fest hvor andre fra BOAG må komme men er det kun mig der kører på den bus?

Planlægning af en x-fest (for 1-2-3x og andet godtfolk) kan nok ikke stables på benene til ferien men hvis vi nu er lidt effektive kunne det forhåbenlig arrangeres inden juleferien drunken Og så hey, vær dog lige friske og hold endnu en 2x fest I love you I love you I love you I love you (bare ikke mellem søndag og torsdag - jyyylland)
Tilbage til toppen Go down
Holme

Holme


Antal indlæg : 75
Age : 33
Localisation : siddende på forest række i tysk med hånden oppe.
Registration date : 17/05/07

x-tur + fest (nogen der sagde NICE!!!??) Empty
IndlægEmne: Sv: x-tur + fest (nogen der sagde NICE!!!??)   x-tur + fest (nogen der sagde NICE!!!??) Icon_minitimeOns Okt 10, 2007 6:24 pm

Hvis vi nu lejer fælleshuset, og siger at andre fra boag må komme med. Hvem kan holde styr på at vi ikke bliver overrolld a alle mulige, som intet har at gøre der. ?
Tilbage til toppen Go down
Stark

Stark


Antal indlæg : 9
Age : 32
Localisation : Siddende på Satans trone!!
Registration date : 18/05/07

x-tur + fest (nogen der sagde NICE!!!??) Empty
IndlægEmne: Sv: x-tur + fest (nogen der sagde NICE!!!??)   x-tur + fest (nogen der sagde NICE!!!??) Icon_minitimeOns Okt 10, 2007 11:02 pm

Enig
Tilbage til toppen Go down
KniQ
Admin
KniQ


Antal indlæg : 149
Age : 33
Localisation : I bukserne på Sonja..
Registration date : 17/05/07

x-tur + fest (nogen der sagde NICE!!!??) Empty
IndlægEmne: Sv: x-tur + fest (nogen der sagde NICE!!!??)   x-tur + fest (nogen der sagde NICE!!!??) Icon_minitimeOns Okt 10, 2007 11:04 pm

Synes at det er en dårlig idé med det med en åben fest.

Og for øvrigt er jeg overbevist om, at Katrine kun vil ha sådan en fest, så hun kan overfalde flere putter.
Tilbage til toppen Go down
https://gaardenx.danskforum.net
Isa

Isa


Antal indlæg : 30
Age : 33
Registration date : 18/05/07

x-tur + fest (nogen der sagde NICE!!!??) Empty
IndlægEmne: Sv: x-tur + fest (nogen der sagde NICE!!!??)   x-tur + fest (nogen der sagde NICE!!!??) Icon_minitimeTors Okt 11, 2007 8:47 pm

Hvad me at vi slår fast nu om vi tager fælleshuset i jonstrup, eller et andet sted? Ellers kommer vi alt for sent ud med det, og det ender med at være fuldt booket.

Hvis der skal komme folk fra boag, stemmer jeg for at det er senere på aftenen i det mindste.
Jeg ved ikke helt hvad er bedst.. men der kommer måske lidt drengehørm over det, hvis det kun er X?? geek 20% piger eller sådan noget.. men ja.. Lad os FØRST finde location. (det gælder også for x-tur by the way - havde jacob ikke en kontakt?) Smile
Tilbage til toppen Go down
Holme

Holme


Antal indlæg : 75
Age : 33
Localisation : siddende på forest række i tysk med hånden oppe.
Registration date : 17/05/07

x-tur + fest (nogen der sagde NICE!!!??) Empty
IndlægEmne: Sv: x-tur + fest (nogen der sagde NICE!!!??)   x-tur + fest (nogen der sagde NICE!!!??) Icon_minitimeTors Okt 11, 2007 10:31 pm

Så synes jeg kun at man skal måtte invitere piger Smile, - fordi så bliver de 20 % måske til 40-50 %. vote for it!!!
ja [ ] nej [ ] måske [ ]
Tilbage til toppen Go down
katrine

katrine


Antal indlæg : 14
Age : 33
Localisation : Nærmest kagen
Registration date : 17/05/07

x-tur + fest (nogen der sagde NICE!!!??) Empty
IndlægEmne: xfest   x-tur + fest (nogen der sagde NICE!!!??) Icon_minitimeTors Okt 11, 2007 11:13 pm

hvis den kun bliver xfest sys jeg at det er åndssvagt at leje fælleshuset da det vil virker fuldstændig tomt eftersom at vi så nok kun skal regne med at der kommer 60 Neutral .. så skal stedet være mindre.
Tilbage til toppen Go down
David

David


Antal indlæg : 157
Age : 34
Localisation : Voting for Pedro
Registration date : 18/05/07

x-tur + fest (nogen der sagde NICE!!!??) Empty
IndlægEmne: Sv: x-tur + fest (nogen der sagde NICE!!!??)   x-tur + fest (nogen der sagde NICE!!!??) Icon_minitimeFre Okt 12, 2007 6:25 pm

man behøver jo ikke leget det største sted man kan finde Razz

tror også godt man kan stable flere end ca 60 på benene... jeez... vi er jo 27 bare i vores klasse...
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





x-tur + fest (nogen der sagde NICE!!!??) Empty
IndlægEmne: Sv: x-tur + fest (nogen der sagde NICE!!!??)   x-tur + fest (nogen der sagde NICE!!!??) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
x-tur + fest (nogen der sagde NICE!!!??)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» OBS OBS OBS FEST OBS OBS OBS!!!
» Grill fest
» Denne vej til fest

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
BOAG :: BOAG-
Gå til: